ΩΡΑ...

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Ο γιατρός κι ο γύφτος




Ένας γύφτος αγοράζει οικόπεδο δίπλα από το σπίτι ενός γιατρού. Φωνάζει λοιπόν ένα μηχανικό και τον βάζει να του κτίσει ένα ίδιο ακριβώς σπίτι.
Όταν τελείωσε το σπίτι του ο γύφτος βγαίνει στο μπαλκόνι και φωνάζει το γιατρό.
«Γιατρέ, γιατρέ!»
«Τι είναι ρε παλιόγυφτε;» αναρωτιέται ο γιατρός ο οποίος έχει φρικάρει από το γεγονός ότι έχει για γείτονά του έναν γύφτο.
«Να, του λέει ο γύφτος, εσύ μπορεί να μην με χωνεύεις αλλά εγώ είμαι ίδιος με σένα γιατί έχουμε το ίδιο σπίτι!»
«Αποκλείεται!», απαντά σκεπτικός ο γιατρός, «δεν έχουμε το ίδιο σπίτι μιας και δεν έχουμε και τα ίδια έπιπλα...»
Σκυλιάζει ο γύφτος παραγγέλνει τα ίδια ακριβώς έπιπλα με του γιατρού και ξαναβγαίνει στο μπαλκόνι.
«Γιατρέ, γιατρέ! Ίδιο σπίτι έχουμε, ίδια έπιπλα έχουμε, είμαι ίδιος με σένα».
«Τι λες ρε παλιόγυφτε», ξαναλέει ο γιατρός, «έχουμε ρε το ίδιο αυτοκίνητο;;»
Και του δείχνει μια πολυτελή Mercedes που είχε στο γκαράζ. Σκυλιάζει ο γύφτος βάζει γραμμάτια παίρνει δάνεια και αγοράζει μια ακριβώς ίδια Mercedes και βγαίνει πάλι στο μπαλκόνι.
«Γιατρέ, γιατρέ!»
«Άντε πάλι! Τι θες αυτή τη φορά ρε παλιόγυφτε;» λέει ο γιατρός.
«Τέλος του παιχνιδιού!» ανακοινώνει ο γύφτος. «Τελεία και παύλα! Είμαι ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ από σένα!»
«Πώς το λες αυτό;» αναρωτιέται ο γιατρός ανησυχώντας λιγάκι απ’ τη σιγουριά του άλλου.
«Να σου πω… Έχουμε ίδιο σπίτι, ίδια έπιπλα και ίδιο αυτοκίνητο, συμφωνείς;» ρωτά ο γύφτος.
«Συμφωνώ, συμφωνώ» μουρμουρίζει με κρύα καρδιά ο γιατρός, «αλλά από πού και ως πού είσαι καλύτερος από μένα;»
«Είμαι ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ γιατί εγώ έχω γείτονα γιατρό ενώ εσύ έχεις γείτονα ΓΥΦΤΟ!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου