ΩΡΑ...

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Η δικαιοσύνη της αγάπης


Μια μέρα ήρθαν στο παλάτι του βασιλιά Σολομώντα δύο γυναίκες και στάθηκαν μπροστά στο βασιλιά και είπε η πρώτη:
«Ω Κύριε μου! Εγώ κι αυτή η γυναίκα κατοικούμε στο ίδιο σπίτι. Γέννησα, λοιπόν, ένα παιδί. Σε τρεις ημέρες γέννησε κι αυτή ένα παιδί. Ήμασταν μόνες στο σπίτι και κανείς ξένος δε βρισκόταν εκεί. 
 Τη νύχτα πέθανε ο γιος της, γιατί έπεσε πάνω του στον ύπνο της. Τι νομίζετε ότι έκανε τότε; Σηκώθηκε τα μεσάνυχτα πήρε από δίπλα μου το γιο μου, ενώ εγώ βρισκόμουν  σε ύπνο, και τον κοίμισε στην αγκαλιά της. Και το νεκρό γιο της τον έφερε στο κρεβάτι μου και τον έβαλε στη δική μου αγκαλιά. Όταν σηκώθηκα το πρωί, για να θηλάσω το παιδί μου, το βρήκα νεκρό. Στην αρχή κόντεψα να τρελαθώ, αλλά μετά παρατηρώντας καλύτερα είδα πως το νεκρό παιδί δεν ήταν το δικό μου».


Τότε η δεύτερη γυναίκα είπε:
«Όχι, Κύριε. Η γυναίκα αυτή λέει ψέματα. Το ζωντανό παιδί είναι το δικό μου και το νεκρό είναι το δικό της».
«Μην την ακούτε άρχοντά μου», είπε πάλι η πρώτη γυναίκα. «Ο πόνος από την απώλεια του γιου της την οδήγησε να κάνει αυτή την τρέλα».
«Ψέματα… Λέει ψέματα» ούρλιαξε η δεύτερη γυναίκα. «Το παιδί είναι δικό μου».
Ο βασιλιάς, αφού πρόσεξε στα λόγια των γυναικών, είπε:
«Η μία λέει· το ζωντανό είναι το παιδί μου και το νεκρό είναι δικό σου. Η άλλη λέει· όχι, το νεκρό είναι το παιδί σου και το ζωντανό το δικό μου. Φέρτε μου ένα μαχαίρι».
Έτσι και έγινε. Έφεραν ένα μαχαίρι και είπε ο βασιλιάς:
«Σφάξτε το ζωντανό παιδί και δώστε από μισό στην καθεμιά».


Τότε η πραγματική μάνα του ζωντανού παιδιού, που σαν αληθινή μάνα πονούσε το παιδί της, πετάχτηκε και είπε:
«Ω, κύριε μου! Δώστε το ζωντανό παιδί σ’ αυτή τη γυναίκα και μην το σκοτώνεις. Ψέματα είπα πριν. Το παιδί είναι δικό της».
Η άλλη είπε:
«Ούτε δικό μου ούτε δικό σου. Σφάξτε το».
Τότε ο βασιλιάς κατάλαβε ποια ήταν η πραγματική μάνα και είπε:
«Δώστε το παιδί σ’ αυτήν τη γυναίκα που είπε να μη θανατωθεί. Είναι δικό της. Ας είπε πριν ότι μας λέει ψέματα. Αυτή είναι η πραγματική μάνα».


Όλος ο λαός, που άκουσε την κρίση που ο βασιλιάς έκανε, θαύμασε και είπε πως η σοφία του Θεού δόθηκε στο Σολομώντα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου