Το παιχνίδι αυτό συναντιέται με πολλά ονόματα. Μοιάζει με το κυνηγητό. Διαλέγουμε έναν παίκτη για να κυνηγήσει όλους τους άλλους. Όταν ο παίκτης κυνηγήσει έναν άλλον, τότε ο κυνηγημένος μπορεί να πει ένα όνομα φρούτου ή ένα χρώμα ή τη λέξη Μαρ (από το ρήμα μαρμαρώνω) ή μία μάρκα ποτού ή τσιγάρου (ανάλογα με το πώς ονομάζουν το παιχνίδι) και να μείνει ακίνητος, έτσι ώστε ο παίκτης που κυνηγάει να μην μπορεί να τον πιάσει.
Αν οι περισσότεροι παίκτες έχουν πει ένα όνομα φρούτου ή ένα χρώμα τη λέξη Μαρ ή μία μάρκα ποτού ή τσιγάρου (ανάλογα με το πώς ονομάζουν το παιχνίδι) και είναι ακίνητοι, οι υπόλοιποι μπορούν να ακουμπήσουν έναν από τους παίκτες και να πουν την λέξη «νερό» ή τη λέξη «Ξεμάρ» (Ξεμαρμαρώσου). Με αυτόν τον τρόπο ελευθερώνουν τους παίκτες που έχουν πει ένα όνομα φρούτου ή ένα χρώμα ή τη λέξη Μαρ ή μία μάρκα ποτού ή τσιγάρου (ανάλογα με το πώς ονομάζουν το παιχνίδι).
Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι ο παίκτης που κυνηγάει πιάσει όλους τους άλλους που παίζουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου