ΩΡΑ...

Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Όλον τον εξοπλισμό




Ένα ζευγάρι κατασκηνώνει στις όχθες μιας λίμνης προκειμένου να ξεκουραστεί και να ψαρέψει ο σύζυγος. Ένα πρωί καθώς ο σύζυγος επιστρέφει μετά από πολλές ώρες ψαρέματος και παίρνει έναν υπνάκο στη σκηνή, η σύζυγος, αν και δεν γνωρίζει τη λίμνη, αποφασίζει να πάει μια μικρή βόλτα με τη βάρκα τους.
Χωρίς να απομακρυνθεί πολύ, διαλέγει ένα σημείο που της φαίνεται ωραίο, ρίχνει την άγκυρα και ξεκινάει να διαβάζει ένα βιβλίο.
Σε λίγο ένας αστυνομικός σταματάει τη βάρκα του δίπλα στην δική της.
«Καλημέρα σας κυρία μου. Τι κάνετε εδώ;»
Η γυναίκα σηκώνει το κεφάλι της.
«Διαβάζω ένα βιβλίο», απαντάει. «Δεν είναι εμφανές;»
«Το γνωρίζετε πως είστε σε μια περιοχή που απαγορεύεται το ψάρεμα;» ρωτά ο αστυνομικός;
«Όχι, δεν το ξέρω» λέει η γυναίκα, «αλλά μου είναι και αδιάφορο, ξέρετε. Όπως βλέπετε δεν ψαρεύω, αλλά διαβάζω ένα βιβλίο».
Ο αστυνομικός γελάει σαρκαστικά.
«Ώστε σας είναι αδιάφορο, ε; Ναι, το βλέπω πως διαβάζετε, αλλά είστε μέσα σε ψαράδικο σκάφος, οπότε έχετε όλον τον εξοπλισμό για να ξεκινήσετε να ψαρεύετε οποιαδήποτε στιγμή. Λυπάμαι, πρέπει όμως να μ’ ακολουθήσετε στην ακτή και να σας γράψω ένα πρόστιμο».
Η γυναίκα τον κοιτάζει παραξενεμένη.
«Αν το κάνετε αυτό, λυπάμαι, αλλά θα αναγκαστώ να σας μηνύσω για σεξουαλική παρενόχληση», λέει αποφασιστικά.
Ο αστυνομικός γίνεται κατακόκκινος.
«Μα τι λέτε, κυρία μου; Τι λέτε; Δεν σας έχω αγγίξει, δεν σας έχω καν πλησιάσει τόσο κοντά για να ισχυρίζεστε κάτι τέτοιο!» λέει αγανακτισμένος.
Η γυναίκα χαμογελά.
«Ναι, το ξέρω αυτό που λέτε, αλλά βλέπετε έχετε όλον τον εξοπλισμό για να ξεκινήσετε οποιαδήποτε στιγμή».
«Καλή σας μέρα κυρία μου!» απαντάει ο αστυνομικός και φεύγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου