ΩΡΑ...

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Ο παππούς, η αρκούδα και η ομπρέλα




Ένας παππούς 90 χρονών πάει στο γιατρό για να κάνει ένα check up. Ο γιατρός τον εξετάζει και τον βρίσκει περίφημα στην υγεία του. Όταν του το ανακοινώνει ο γέρος κομπάζει:
«Είμαι υγιέστατος, γιατρέ, γιατί προσέχω πολύ την υγεία μου. Βλέπω ακόμη καλά, έχω όλα μου τα δόντια και πριν ένα χρόνο παντρεύτηκα μια 25χρονη καλλονή. Πριν τρεις μήνες μάλιστα μου ανακοίνωσε και την εγκυμοσύνη της. Μου ετοιμάζει παιδί, γιατρέ» λέει όλο καμάρι.
Ο γιατρός τον κοιτάζει καλά και του λέει:
«Επιτρέψτε μου να σας διηγηθώ μια ιστορία. Έχω ένα φίλο, ο οποίος είναι μανιώδης κυνηγός. Μια βροχερή ημέρα, καθώς ήταν ακόμη υπό την επήρεια του ύπνου, αντί να πάρει το όπλο του, πήρε κατά λάθος την ομπρέλα του και έφυγε για το κυνήγι.
Περπατούσε στο δάσος όταν ξαφνικά είδε μια άγρια αρκούδα. Σήκωσε λοιπόν την ομπρέλα του και έκανε να πυροβολήσει, όταν ξαφνικά, να σου η αρκούδα… έπεσε κάτω… νεκρή».
Ο γέρος διέκοψε γελώντας.
«Αποκλείεται, γιατρέ! Αποκλείεται! Σίγουρα κάποιος άλλος θα την πυροβόλησε!»
Κι ο γιατρός χαμογελώντας…
«Αααααα γεια σου!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου