ΩΡΑ...

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Πόσο στοιχίζει ένα θαύμα;



Το κοριτσάκι, πήρε τον κουμπαρά του κι άδειασε το περιεχόμενο. Μέτρησε τρεις φορές τα κέρματα, του για να μην κάνει κανένα λάθος. Ήταν ένα δολάριο και 11 σεντς. Πήρε τα κέρματα στα χεράκια της και πήγε στο φαρμακείο της γειτονιάς.
Ο φαρμακοποιός, εκείνη την στιγμή, μιλούσε με έναν καλοντυμένο κύριο και δεν πρόσεξε τη μικρή. Το κοριτσάκι έκανε κάποιο θόρυβο με τα πόδια του μπροστά στο γραφείο του.
«Τι θέλεις;» τη ρώτησε κάπως εκνευρισμένος εκείνος. «Δεν βλέπεις ότι μιλάω με τον αδελφό μου, που έχω χρόνια να τον δω;»
Τότε η μικρή του είπε:
«Θέλω να σας μιλήσω για τον αδελφό μου, που είναι πολύ άρρωστος, και πρέπει να αγοράσω ένα θαύμα!»
«Συγγνώμη, κοριτσάκι μου» της απάντησε ο φαρμακοποιός, «αλλά δεν πουλάμε θαύματα».
«Ξέρετε», είπε το κοριτσάκι, «ο αδελφός μου έχει κάτι στο κεφάλι του, που μεγαλώνει, κι ο μπαμπάς μου λέει, ότι μόνο ένα θαύμα θα μας σώσει. Λοιπόν, πόσο κάνει ένα θαύμα για να το αγοράσω; Έχω χρήματα».
Ο αδελφός του φαρμακοποιού, που παρακολουθούσε με ενδιαφέρον την κουβέντα, ρώτησε την μικρή τι είδους θαύμα χρειαζόταν ο αδελφός της.
«Δεν ξέρω» του απάντησε με μάτια βουρκωμένα. «Εκείνο που ξέρω είναι, ότι χρειάζεται εγχείρηση και ο μπαμπάς δεν έχει τα χρήματα. Γι’ αυτο, θέλω να πληρώσω εγώ, με τα δικά μου χρήματα».
Στην ερώτηση του καλοντυμένου κυρίου πόσα λεφτά έχει, η μικρή απάντησε «ένα δολάριο και 11 σεντς, αλλά αν χρειαστούν και άλλα θα τα βρω». Ο καλοντυμένος κύριος, πήρε τα λεφτά, έπιασε την μικρή από το χεράκι, και της είπε:
«Πάμε μαζί στο σπίτι σου για να δω τον αδελφό σου και τους γονείς σου και να κάνουμε το θαύμα»!
Ο καλοντυμένος κύριος ήταν ο Κάρτον Άρσμποργκ, διάσημος νευροχειρουργός.
Η εγχείρηση έγινε με επιτυχία και ο μικρός αδελφός επέστρεψε στο σπίτι του υγιής.
«Η εγχείρηση ήταν ένα αληθινό θαύμα», ψιθύρισε η μαμά. «Απορώ πόσο θα κόστισε».
Η μικρούλα χαμογέλασε.
Ήξερε ακριβώς πόσο κοστίζει ένα θαύμα. Ένα δολάριο και 11 σεντς, και την πίστη ενός μικρού παιδιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου