ΩΡΑ...

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Σκηνή φαρμακείου


Μια γυναίκα μπαίνει σε ένα φαρμακείο και ζητάει από το φαρμακοποιό να της δώσει ένα μπουκαλάκι σταγόνες με δηλητήριο. Απορημένος, αλλά και τρομαγμένος ο φαρμακοποιός την κοιτάζει αρχικά αμήχανα και μετά γεμάτος απορία τη ρωτά:
- Κυρία μου, τι το θέλετε το δηλητήριο;
Η γυναίκα εντελώς ατάραχη απαντά:
- Θέλω να σκοτώσω τον άνδρα μου γιατί με απατά.
Το σοκ για το φαρμακοποιό είναι τεράστιο. Πρώτη φορά στην καριέρα του αντιμετωπίζει τέτοια κατάσταση. Πιστεύει πως έχει να κάνει με τρελή. Αγανακτισμένος της επιτίθεται:
- Μα τι λέτε κυρία μου; Γίνονται αυτά τα πράγματα; Δεν μπορώ… Δεν μπορώ να σας πουλήσω δηλητήριο για να σκοτώσετε έναν άνθρωπο.
Η κυρία τον κοιτάζει από πάνω έως κάτω σαν να τον μετρά με το βλέμμα της. Μετά ανοίγει την τσάντα της, βγάζει από μέσα μια φωτογραφία και τη δίνει στο φαρμακοποιό. Στη φωτογραφία απεικονίζεται ο άντρας της να ερωτοτροπεί με τη γυναίκα του φαρμακοποιού.
Ο φαρμακοποιός παίρνει την φωτογραφία στα χέρια του, την κοιτά, αλλάζει χρώμα και απαντά...
- Εμ, πείτε μου έτσι. Τώρα μάλιστα! Γιατί δε μου είπατε απ’ την αρχή ότι έχετε συνταγή;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου