ΩΡΑ...

Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2010

Η τροφή ως φάρμακο

Παρακάτω παρουσιάζουμε τρόπους καταπολέμησης διαφόρων προβλημάτων υγείας μόνο με τη διατροφή!

1. Πονοκέφαλος; Τρώτε ψάρι

Τρώτε άφθονο ψάρι - το ιχθυέλαιο βοηθά στην αποφυγή πονοκεφάλων. Το ίδιο κάνει και το τζίντζερ, το οποίο μειώνει τη φλεγμονή και τον πόνο.

2. Αλλεργικό συνάχι; Τρώτε γιαούρτι

Να τρώτε πολλά γιαούρτια πριν την εποχή της γύρης. Επίσης, τρώτε κάθε μέρα μέλι από την περιοχή σας (τοπικό).

3. Για την πρόληψη καρδιακής προσβολής; Πίνετε τσάι

Αποτρέψτε την εναπόθεση λίπους στα τοιχώματα των αρτηριών με κανονικές δόσεις τσαγιού (πράγματι, το τσάι καταστέλλει την όρεξη και να εμποδίζει το λίπος να εισβάλει... Το πράσινο τσάι είναι άριστο για το ανοσοποιητικό μας σύστημα)!

4. Αϋπνία; Τρώτε μέλι

Χρησιμοποιήστε το μέλι ως ηρεμιστικό και καταπραϋντικό.

5. Άσθμα; Τρώτε κρεμμύδια

Τρώτε κρεμμύδια βοηθούν στη χαλάρωση και συστολή των βρογχικών σωλήνων. (Όταν ήμουν νέος, η μητέρα μου έκανε συσκευασίες με κρεμμύδι και τις τοποθετούσε στο στήθος μου, βοηθούσε στις αναπνευστικές παθήσεις και πραγματικά με έκανε να αναπνέω καλύτερα).

6. Αρθρίτιδα; Τρώτε ψάρι

Ο σολομός, ο τόνος, το σκουμπρί και οι σαρδέλες προλαμβάνουν την αρθρίτιδα. (Το ψάρι έχει ωμέγα έλαια, ευεργετικά για το ανοσοποιητικό μας σύστημα).

7. Στομαχική διαταραχή; Μπανάνες - ginger

Η μπανάνα θα διορθώσει το στομάχι. Το Τζίντζερ θα θεραπεύσει την πρωινή αδιαθεσία και ναυτία.

8. Ουρολοίμωξη; Πίνετε χυμό μούρων

Ο πολύ όξινος χυμός μούρων ελέγχει τα επιβλαβή βακτήρια.

9. Προβλήματα οστών; Τρώτε ανανά

Κατάγματα των οστών και οστεοπόρωση μπορούν να προληφθούν με το μαγγάνιο στον ανανά.

10. Προεμμηνορροϊκό σύνδρομο; Τρώτε κορν φλέικς

Οι γυναίκες μπορούν να αποφύγουν τις επιπτώσεις του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου με νιφάδες καλαμποκιού, που συμβάλλουν στη μείωση της κατάθλιψης, του άγχους και της κούρασης.

11. Προβλήματα μνήμης; Τρώτε στρείδια

Τα στρείδια συμβάλουν στη βελτίωση της νοητικής λειτουργίας σας, παρέχοντας τον απαραίτητο ψευδάργυρο.

12. Κρυολογήματα; Τρώτε σκόρδο

Καθαρίστε το μπουκωμένο κεφάλι (μύτη) με σκόρδο. Το σκόρδο επίσης μειώνει τη χοληστερίνη.

13. Βήχας; Χρησιμοποιήστε κόκκινη πιπεριά

Μια ουσία παρόμοια με αυτή που υπάρχει στα σιρόπια του βήχα βρίσκεται στην καυτερή κόκκινη πιπεριά. Χρησιμοποιήστε κόκκινο πιπέρι (πιπέρι cayenne) με προσοχή, μπορεί να ερεθίσει το στομάχι σας.

14. Καρκίνος του μαστού; Τρώτε σιτάρι, πίτουρο και λάχανο

Συμβάλλει στη διατήρηση των οιστρογόνων σε υγιή επίπεδα.

15. Καρκίνος του πνεύμονα; Τρώτε σκούρα πράσινα και πορτοκαλί λαχανικά

Ένα καλό αντίδοτο είναι βήτα καροτένιο, μια μορφή βιταμίνης Α που βρέθηκε στα σκούρα πράσινα και πορτοκαλί λαχανικά.

16. Έλκη; Τρώτε λάχανο

Το λάχανο περιέχει χημικές ουσίες που βοηθούν στην επούλωση τόσο γαστρικών όσο και δωδεκαδακτυλικών ελκών.

17. Διάρροια; Τρώτε μήλα

Ψήστε στη σχάρα ένα μήλο με τη φλούδα του, αφήστε το να γίνει καφέ και φάτε το, για να θεραπεύσετε αυτή την κατάσταση. (Οι μπανάνες είναι καλές για αυτήν την πάθηση).

18. Φραγμένες αρτηρίες; Τρώτε αβοκάντο

Τα μονοακόρεστα λιπαρά στο αβοκάντο μειώνουν τη χοληστερόλη.

19. Υψηλή αρτηριακή πίεση; Τρώτε σέλινο και ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την αρτηριακή πίεση.

Το σέλινο επίσης περιέχει μια χημική ουσία που μειώνει την πίεση.

20. Ανισορροπίες σακχάρου αίματος; Τρώτε μπρόκολο και φιστίκια

Το χρώμιο στο μπρόκολο και στα φιστίκια βοηθάει στη ρύθμιση της ινσουλίνης και γλυκόζης στο αίμα.

Ας δούμε τώρα κάποια φρούτα και λαχανικά ξεχωριστά:

1. Ακτινίδιο: Μικρό αλλά πανίσχυρο. Είναι μια καλή πηγή Καλίου, Μαγνησίου, Βιταμίνης Ε και φυτικών ινών. Η περιεκτικότητα του σε βιταμίνη C είναι διπλάσια από του πορτοκαλιού.

2. Μήλο: Ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα. Παρά το γεγονός ότι ένα μήλο έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, έχει αντιοξειδωτικά και φλαβονοειδή που ενισχύουν τη δράση της βιταμίνης C, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση των κινδύνων εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου, καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού επεισοδίου.

3. Φράουλα: Προστατευτικό φρούτο. Οι φράουλες έχουν την υψηλότερη συνολική αντιοξειδωτική δύναμη μεταξύ των μεγάλων φρούτων και προστατεύουν τον οργανισμό από τον καρκίνο προκαλώντας, αιμοφόρα αγγεία που φράζουν τις ελεύθερες ρίζες. (Στην πραγματικότητα, κάθε berry (strawberry, blueberry κλπ) είναι καλό. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικές ουσίες και μας κρατούν νέους. Τα Βατόμουρα (blueberries) είναι τα καλύτερα και πολύ ευπροσάρμοστα στον τομέα της υγείας. Θα διώξουν όλες τις ελεύθερες ρίζες που έχουν εισβάλει στο σώμα μας).

4. Πορτοκάλι: Γλυκύτατο φάρμακο. Τρώγοντας 2 με 4 πορτοκάλια την ημέρα μπορεί να βοηθήσουν να κρατήσετε μακριά τα κρυολογήματα, χαμηλότερη τη χοληστερόλη, την πρόληψη και διάλυση πέτρας στα νεφρά, καθώς μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου.

5. Καρπούζι: Παγωμένο σβήνει τη δίψα. Αποτελείται από 92% νερό, είναι επίσης συσκευασμένο με μια γιγαντιαία δόση γλουταθειόνης, η οποία βοηθά ενισχύσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Αποτελεί επίσης βασική πηγή λυκοπενίου - οξειδωτικό για την καταπολέμηση του καρκίνου. Άλλες θρεπτικές ουσίες που βρίσκονται στο καρπούζι είναι Βιταμίνη C και Κάλιο. Το καρπούζι έχει, επίσης, φυσικές ουσίες (φυσικές πηγές SPF) που διατηρούν το δέρμα μας υγιές, προστατεύοντας το από τις καρκινογόνες ακτίνες SUV.

6. Γκουάβα & παπάγια: Κορυφαία για τη Βιταμίνη C. Είναι σαφείς νικητές για την υψηλή περιεκτικότητα τους σε Βιταμίνη C. Η Γκουάβα είναι επίσης πλούσια σε φυτικές ίνες που βοηθούν στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας. Η παπάγια είναι πλούσια σε καροτίνη, που είναι καλή για τα μάτια μας (επίσης καλή για τα αέρια και τη δυσπεψία).

7. Ντομάτα: Είναι πολύ καλή ως προληπτικό μέτρο για τους άνδρες. Τους κρατά μακριά από προβλήματα προστάτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου